Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Vliv prezentace destinace na spokojenost a loajalitu návštěvníků v oblasti Beskydy–Valašsko
Tomečková, Klára
Bakalářská práce obsahuje návrh doporučení na zlepšení prezentace turistic-ké oblasti Beskydy-Valašsko, který povede ke zvýšení návštěvnosti této destinace. Návrh byl vypracován na základě provedené analýzy současného stavu prezentace a dotazníkového šetření. Výsledky provedené analýzy a dotazníkového šetření naznačily, že současná prezentace turistické oblasti na sociálních sítích vykazuje určité nedostatky. Na základě těchto zjištění byl vypracován návrh na zlepšení stá-vající prezentace, který se zaměřuje na zařazení nového formátu obsahu. Nově im-plementovaný formát obsahu v podobě krátkých videí, které při správném nasta-vení mohou získat pozornost velkého množství uživatelů sociálních sítí, by mohl vést ke zvýšení celkové návštěvnosti turistické oblasti.
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko
Kundrátová, Michaela
Kundrátová, M. Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko. V první části práce je zpracována literární rešerše, která popisuje a vysvětluje veškeré pojmy spojené s danou problematikou. Analytická část se poté zaměřuje na popis oblasti Podhostýnska a analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí práce je také zpracování dotazníkového šetření zaměřeného na motivaci a spokojenost návštěvníků v dané oblasti. Doplňkem jsou získané rozhovory s ubytovacími zařízeními o turistech. Na základě zjištěných poznatků o aktuálním stavu cestovního ruchu byl vypracován návrh na jeho zlepšení.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Růtová, Miriam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
bakalářská práce se zaměřuje na destinační marketing. Nejprve se věnuje charakteristice marketingu lokalit a cestovního ruchu, jeho cílům, cílovým skupinám, možným úskalím a komunikačním aspektům, které představují hlavně eventy a atrakce destinace. Následně popisuje tuzemské komunikační agentury (celostátní CzechTourism a pražskou Prague City Tourism), jež mají za úkol propagovat buď celý český stát nebo pouze hlavní město Prahu. Třetí kapitola pak probírá a porovnává aktivity popsaných agentur v rámci minulého roku, kdy Česká republika společně se Slovenskem oslavovala 100. výročí založení Československa a další související historická výročí. Praktickou část pak tvoří kvantitativní dotazníkové še ření, jež se zabývá povědomím o oslavách historického jubilea mezi tuzemským a zahraničním obyvatelstvem České republiky
Image vybrané destinace
HOZOVÁ, Petra
Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy a volné vstupy na různá turistická místa. Cílem práce je navržení opatření vedoucích ke zlepšení image této lázeňské destinace, která by navíc vedla k větší spokojenosti obyvatel města a zvýšení popularity mezi turisty.
Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí
Fikejsová, Julie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pilařová, Adéla (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat přínos destinačních karet a potenciál zavedení jednotného systému destinačních karet v České republice. Hlavního cíle je dosahováno pomocí analýzy a komparace využití destinačních karet v zahraničí a v České republice. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zabývají vymezením pojmu a významu cestovního ruchu, faktorům ovlivňující rozvoj cestovního ruchu a specifikům trhu cestovního ruchu. Druhá kapitola je věnována marketingu cestovního ruchu, destinačnímu marketingu a charakteristice destinace cestovního ruchu. Třetí kapitole se týká pojmu destinační karta a jejího využití. Čtvrtá kapitola charakterizuje nabídku a systém fungování destinačních karet v zahraničí, na příkladu Velké Británie. V páté kapitole je popsán systém a charakterizována celková nabídka destinačních karet v České republice. U vybraných destinačních karet je následně analyzován jejich vliv na chování turistů v navštívené destinaci. Na závěr, na základě výsledků z analýz, je navrhnuto řešení jednotného systému pro koordinaci destinačních karet v České republice.
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
Blahútová, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Bímová, Kristina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit současný stav vnímání Maďarska mezi obyvateli České republiky ve vztahu k její značce a prostředkům její komunikace a přinést tak doporučující opatření pro podporu propagace dané země ve vztahu k turismu. Zjištění budou následně poskytnuty vybraným zainteresovaným organizacím. K naplnění stanovených cílů byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro získání primárních údajů byl uskutečněn kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a doplňující kvalitativní výzkum ve formě individuálních rozhovorů. Výsledkem bylo zjištění, že čeští obyvatelé vnímají tuto zemi sice pozitivně, ale nejsou k nim dostatečně komunikovány veškeré hodnoty, které podporují atraktivitu turistické destinace. Doporučení se týkají vybudování efektivnějších propagačních kampaní a podpory marketingových komunikačních nástrojů za účelem podpory pozitivního vývoje v oblasti cestovního ruchu.
Moderní nástroje k využití potenciálu cestovního ruchu v krajích Česka
Žižka, Zdeněk ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení cestovního ruchu a marketingu destinace se zaměřením na nejmodernější trendy a jejich využití destinačními společnostmi v krajích Česka. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje na základě odborné literatury obecné předpoklady pro úspěšný rozvoj cestovního ruchu a představuje možné využití konkrétních nástrojů v marketingu destinace, které mají vliv na image destinace a konkurenceschopnost. Empirická část je věnována kritickému zhodnocení geografického vymezení turistických regionů v Česku a geografického názvosloví v angličtině. Jsou analyzovány turistické webové portály v krajích Česka ve srovnání s vybranými regiony v zahraničí. Pozornost je věnována také využití sociálních médií v marketingu destinace. V neposlední řadě jsou popsány možné návrhy na zlepšení stávající situace digitálního marketingu destinace v krajích Česka. Klíčová slova: Česko, cestovní ruch, marketing destinace, informační technologie, geografické názvosloví
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.